Jubileumeditie verschijnt 10 maart op PS4 en PS VR – PlayStation.Blog

Hallo allemaal – mijn naam is Matt Walker, productiedirecteur van Camouflaj, Inc. – en ik ben blij te kunnen aankondigen dat na lang wachten de République: Anniversary Edition op 10 maart eindelijk wordt uitgebracht op PlayStation 4 en PlayStation VR!


République: Anniversary Edition verschijnt op 10 maart op PS4 en PS VR

République begon in 2011 als een echt gepassioneerd project van Ryan Payton – een veteraan van Metal Gear Solid en Halo – die vond dat het democratiseren van game-ontwikkeling leidde tot een plek waar je geen honderden ontwikkelaars nodig hebt die de klok rond werken. maak AAA-gamecontent. Na een van de eerste opvallende Kickstarter-campagnes in 2012 bracht het team République Episode 1 uit 2013 uit voor mobiele telefoons.

Centraal staat het geheime spel. Spelontwerper Paul Alexander geeft enig inzicht in onze aanpak om het geheime spel te laten opvallen tussen de rest van het pakket:

“We wisten vanaf het begin dat we geen conventionele stealth-titel zouden bouwen”, zegt Alexander. “Hoop zit vol met allerlei verschillende soorten wapens en uitrusting en tonnen middelen. Ze is een gevangene die probeert te ontsnappen. In plaats van er bij elke stap tegen te vechten, beloofden we het te accepteren en de Republiek een groter gevoel van ‘stealth-overleving’ te geven.

Om de game logisch te maken, leggen we ook veel nadruk op het vertellen van verhalen – game-ontwerper Paul Alexander breidt dit punt nogmaals uit:

“Een groot deel van de manier waarop we de verhalende ervaring benaderden, was te danken aan de episodische evolutie van het spel”, zegt Alexander. “We wisten dat we een rijke wereld wilden bouwen met veel verschillende verhalen tegelijkertijd en veel dingen om onder de oppervlakte te ontdekken – en dat alles terwijl we een groter beeld creëerden van wat Metamorphosis is. Precies hoe we besloten om het te doen, evolueerde en veranderde met elke aflevering, en we hoorden meer van de fans over wat hen aansprak. Gecombineerd met onze eigen opwinding over waar we onze aandacht op moesten richten na elke aflevering, hebben we het République-verhaal uiteindelijk in een aantal unieke richtingen gebracht … dag. “

Het kostte het team na de oprichting van het bedrijf 10 jaar om na te denken over waar ze het meest trots op zijn en wat we sindsdien hebben geleerd. Hoofdschrijver Brendan Murphy noemt:

“Ik ben er trots op dat ik zo’n uitgebreid en boeiend verhaal heb kunnen vertellen, vooral gezien de oorsprong ervan als mobiele game”, zegt Murphy. “Ik zou me verzetten tegen elk ander 21e-eeuws waarschuwingsverhaal in film, literatuur of andere games.” Het beloont spelers echt voor het luisteren, kijken en onderzoeken van details, net zoals spionanalisten onze gegevens en privécommunicatie onderzoeken. We hebben geconstateerd dat deze bedreigingen voor privacy en democratie veel groter zijn en sneller effect hebben dan we ooit hadden gedacht toen we het spel maakten.”

En van gamedesigner Simon Messenger:

“Ik denk dat het belangrijkste dat we hebben geleerd, was hoe we als bedrijf effectief kunnen samenwerken”, zegt Messenger. “Het escortkarakter van République betekende dat we in veel opzichten 5 games leverden voordat het verhaal af was. Als nieuwe studio die zijn plaats heeft gevonden, kan niets wat we sindsdien hebben gedaan bestaan ​​zonder de basis die we hebben gelegd door de aflevering te voltooien, deze aan de fan over te dragen en vervolgens te leren van de uitdagingen en feedback van de community en alle ervaring in te zetten dit in onze volgende aflevering. Toen République klaar was, zijn we van een groep getalenteerde individuen overgestapt naar een team dat wist hoe het spel tot de finish moest komen.”

We besloten om de République opnieuw te bezoeken voor ons 10-jarig jubileum om terug te kijken en te eren waar we begonnen. Met nieuwe opmerkingen van de ontwikkelaars van de Anniversary Edition hopen we dat fans en nieuwkomers niet alleen zullen genieten van het spannende stealth-avontuur, maar ook een beetje zullen leren over wat er achter de schermen gebeurt.

Ons doel is altijd geweest om zinvolle games van hoge kwaliteit te maken – en we hopen dat je met ons meedoet en speelt wat we je brengen – te beginnen met République: Anniversary Edition.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Previous post Met Elden Ring Mod voor pc kun je het spel eindelijk goed pauzeren
Next post Een vloek creëren – PlayStation.Blog