FFXIV Patch 6.1 Nieuw avontuur: alles wat we er tot nu toe over weten

De grootste FFXIV-patch sinds Endwalker, 6.1, wordt half april uitgebracht. Binnen drie uur Levende brief FFXIVregisseur Naoki Yoshida en global community manager Toshio Murouchi hebben details gedeeld over wat er nieuw is in 6.1 Patch, Newfound Adventure genaamd.

Deze live-brief bevatte geen realtime vertalingen van het Japans naar het Engels, maar de meeste belangrijke informatie werd in het Engels op de dia’s gedeeld. Dank u zeer FFXIV Discord’s vertalingen-en-levende brieven een kanaal voor het delen van onvertaalde gesproken delen met de gemeenschap. Alle onderstaande citaten zijn vertaald door gebruikers van Discord Miunou en llunou.

Právě teď hraje: Endwalker Final Fantasy XIV – Vše, co je potřeba vědět

Nové úkoly hlavního scénáře, 6.1

Získali jsme ukázkový obrázek WoL sedícího s Tataru a Estinienem, jak nám podává srolovaný kus dokumentu. Skutečné záběry ze hry se zobrazí v příštím živém dopise, který bude před vydáním opravy v polovině dubna.

Tataru se na nás výhružně dívá.
Tataru se na nás výhružně dívá.
Estinien nám něco podává.
Estinien nám něco podává.

Nové vedlejší úkoly, 6.1

Tataru’s Grand Endeavour Series začne. Yoshida to komentoval: “Na konci 6.0 jsme měli všechny, které WoL zachránili a pomohli během jejich dobrodružství. Takže tato linie vedlejších úkolů se poněkud zaměří na to, abychom jim ukázali vděčnost za to, že se nakonec ukázali a podpořili nás.”

Tataru se na nás hrozivě dívá, část 2.
Tataru se na nás hrozivě dívá, část 2.

Nové kmenové questy, 6.1

Arkasodara Beast Tribe bude přidán. Hráči musí nejprve splnit následující úkoly Thavnair: Steppe Child a What’s in a Parent. V patchi 6.2 budou questy Beast Tribe přejmenovány na Tribal Quests.

Nový kmen.
Nový kmen.

Nová Hildibrandova dobrodružství, 15.6

Více informací bude odhaleno v příštím Live Letteru, ale z obrázků to vypadá, že se s Hildibrand vydáme do Lakelandu. Hildibrand questy jsou oblíbené mezi fanoušky kvůli jejich směšně vtipné povaze a poslední Hildibrand quest rozšíření bylo pro hráče úrovně 70 ve Stormblood. Shadowbringers nezahrnovali Hildibranda a jeho lumpárny. “Během rozhovorů 6.0 se nás hodně ptali, zejména zámořská média, ‘Kdy se Hildibrand vrátí’,” řekl Murouchi. Yoshida dodal: „Mám pocit, jako by se mě na to někdo zeptal [Hildibrand] Bij elke gelegenheid.” In grappige informatie zei Yoshida: “Hildibrand-tussenfilmpjes vragen veel van ons budget.”

Hildibrand doet... wat?
Hildibrand doet… wat?

Nieuwe Omega Beyond The Rift, 6.1x

Wat het nieuwe verhaal betreft, zei Yoshida: “Zodra je het Omega Raid-verhaal hebt gewist en het Ultima Thule 6.0-verhaal hebt verloren, hadden we het gevoel dat we een zoektocht konden toevoegen die de context verduidelijkt. “

ARR MSQ-verbeteringen, 6.1

Zoals reeds vermeld, veranderen enkele taken van het hoofdscenario van ARR.

  • Trust System voor de belangrijkste scenarioverantwoordelijkheden: “Dungy voor vier spelers vanaf patch 2.0 zal leesbaar zijn voor NPC’s, dus je kunt ze solo doen”, zei Yoshida. Met betrekking tot de vraag of we Trust-systemen voor grotere partijtaken zullen zien, merkte Yoshida op: “Alliantie-invallen en inhoud voor acht spelers is te veel om te dekken. We zullen proberen inhoud voor 8-speler te maken voor 7.0, maar alliantie-invallen zullen niet plaatsvinden.”
  • Hakkue Manor – Teleport is er nu! “In Haukke, als je eenmaal klaar bent met de baas in de kelder, is het normaal om een ​​’retour’ te gebruiken, maar zoals de spruit zou moeten weten… we hebben daar een teleport geplaatst,” zei Yoshida.
  • Cape Westwind – Beginnend met acht spelers, is deze test nu een vereiste voor één game.
  • Castrum Meridiaan – Het is niet langer een verplichting voor acht spelers. Het wordt nu een kerker voor vier spelers.
  • Praetorium – verandert in drie afzonderlijke taken. Vanaf het begin tot de slag bij Gaius wordt Prae een kerker voor vier personen. De Battle of Ultima zal een proef met acht spelers zijn en de laatste strijd in Lahabrea zal een solo-zoektocht zijn.
  • MSQ Duty Roulette blijft – “We hebben overwogen om MSQ Roulette te verwijderen, maar we houden het, vergeleken met andere kerkers die langer worden”, zei Yoshida. Wel wordt de beloning aangepast.
Nieuw vertrouwenssysteem voor ARR
Nieuw vertrouwenssysteem voor ARR

Nieuwe kerker, 6.1

Er komt een nieuwe kerker, maar de naam is nog geheim. “Als we je een naam vertellen die misschien te veel onthult, zullen we je de naam van de kerker niet vertellen,” zei Yoshida.

Nieuwe Trial Endinger’s Aria, 6.1

Dit wordt een extreme versie van de Endsinger-proef, dus verwacht dat planeten op een extremer en gewelddadiger niveau naar je worden gegooid.

Nieuwe Alliance Raid Myths of the Realm 1, 6.1

In deze nieuwe reeks Alliance-invallen “zullen we eindelijk beginnen met het ‘onderzoeken’ van de geheimen van de twaalf goden in Eorzea”, zei Yoshida.

Nieuwe Alliantie-inval.
Nieuwe Alliantie-inval.

Nieuwe Ultimate Duty Dragonsong’s Reprise, 6.11

“Meneer Ozmo [FFXIV’s Battle Content Director Masaki Nakagawa] hij stelde deze strijd voor, “zei Yoshida. “Ik heb elke etappe zelf geprobeerd. Het was eng. Ik denk dat we volgende week beginnen met het testen van de game voor acht mensen. Ik weet dat er veel progressieve streams zullen zijn, dus ik hoop dat iedereen van deze inhoud kan genieten.”

Dragonsong's reprise
Dragonsong’s reprise
Dragonsong's reprise
Dragonsong’s reprise
Dragonsong's reprise
Dragonsong’s reprise

Nieuwe wijzigingen in de PVP, 6.1

PVP krijgt verschillende aanpassingen: deze omvatten de kleine Crystalline Conflict PVP-modus, “PVP-actieverbeteringen en adrenaline-actie voor elke baan” en een nieuw PVP-beloningssysteem. De worp eindigt 6.1. Absoluut ruwe details zullen in de volgende levende brief worden gedeeld.

Nieuwe karakterprofielfunctie voor avonturenbord, 6.1

Deze functie, voorheen “Calling Cards” genoemd, klinkt alsof je kunt pronken met je karakter en kleding. “Ik wilde je oorspronkelijk vandaag laten zien wat je met deze functies kunt doen, maar ze zagen eruit alsof ze nog niet klaar waren”, zei Yoshida. “Je kunt een set tandwielen hebben waaraan je een glamplate toewijst, en je kunt ook een avonturiersbord toewijzen. Je introductie kan dus voor elke klus anders zijn.”

Nieuwe gebruikersinterface Unending System, 6.1

Deze nieuwe gebruikersinterface is als de encyclopedie van de wereld FFXIV. “[It’s] een woordenlijst zodat je de personages en termen kunt bijhouden die tot nu toe in het verhaal zijn geïntroduceerd. Nieuwe items worden toegevoegd naarmate je verder komt in het verhaal. We zullen geen tijd hebben om alles voor deze patch te implementeren, maar we zullen hem continu updaten”, aldus Yoshida.

Meer Glamour-platen, 6.1 “

Dit is opgenomen in de categorie Levende Letter, maar ik vind dat het een aparte rubriek verdient. Spelers hebben lang geklaagd over een beperkt aantal platen en het is spannend om vijf extra platen te krijgen. Spelers kunnen nu ook borden uitrusten in elk heiligdom. “We proberen Glam Dresser te verdubbelen van 400 slots naar 800, maar het zal in patch 6.2 zijn”, zei Yoshida.

Hieronder is extra nieuwe inhoud toegevoegd aan patch 6.1:

  • Nieuwe taken, 6.1
  • Aanpassingen aan nieuwe berichten, 6.1
  • Nieuwe Unreal Trial Ultima’s Bane, 6.1
  • Nieuwe aangepaste leveringen, 6.1
  • Nieuwe woningen in Ishgard, 6.1
  • Data Travel Center, 6.1
  • Nieuwe kapsels voor Hrothgar en Viera
  • Nieuwe toevoegingen aan Game +, 6.1
  • Wijzigingen in datacenterreizen, 6.1
  • Nieuwe Marketboard-verbeteringen, 6.1
  • Update Mogstation, 6.1 – Nu kunt u kleding passen voordat u ze koopt.

GameSpot kan commissies verdienen met winkelaanbiedingen.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Previous post WFP versnelt operaties met groeiende honger in Oekraïne – Wereldwijde problemen
Next post De Russische versie van de Nieuwe Wereld is niet meer in productie