Paradise Killer verschijnt 16 maart op PS4 en PS5 – PlayStation.Blog

Ik zou deze blog hier niet schrijven als ik geen originele PlayStation had gekweekt. Voordat ik er een kocht, hield ik van games, maar titels als Resident Evil en Metal Gear Solid hebben mijn leven veranderd en me op een carrièrepad in de videogame-industrie gezet. Dus ik ben zo opgewonden om aan te kondigen dat we deze maand Paradise Killer op PlayStation 5 en PlayStation 4 uitbrengen – 16 maart in totaal!

Paradise Killer is een mysterie van moord in de open wereld die plaatsvindt op een bizar eiland dat wordt bestuurd door een geheim genootschap dat buitenaardse goden met geitenkoppen aanbidt. Monolithische kristallen beelden rijzen op uit de oceaan en kijken neer op een eiland vol mysteries, demonen en heiligdommen gewijd aan onuitsprekelijke kosmische wezens.

We wisten dat het er fantastisch uit zou zien op de PS5 – met al onze glimmende zwarte knikkers, gouden tempels en torenhoge kristallen beelden die gewoon schreeuwden om bedekt te worden met prachtige stralen. Ik vind het ook elke keer weer erg luxe en verrassend als ik de game start en de PS5 SSD laadt de hele wereld idioot snel. De tactiele feedback van de DualSense draadloze controller ziet er niet alleen super mooi uit en vliegt met 60 frames per seconde, maar voegt ook meeslepende details toe, zoals het beklimmen van een ladder, het aandoen van een zaklamp en winkelen voor drankjes uit automaten (mijn persoonlijke favoriete accessoire). Ik wist niet zeker welke haptische feedback Paradise Killer zou toevoegen, maar nu kan ik je vertellen, vrienden, dat het bijdraagt veel. Dus op PS5 kijk je naar 4k, 60fps met ray tracing. De PS4 Pro-versie is 4k bij 60 frames per seconde en de PS4-versie richt zich op 60 frames per seconde bij 1080p.

We waren al hard aan het werk aan onze volgende game toen we de kans kregen om aan de PlayStation-versie van Paradise Killer te werken, dus we hadden hulp nodig. We hadden het geluk om met onze vriend Harry in de haven te werken en we konden niet gelukkiger zijn. We wilden de havens van Paradise Killer zelf beheren, maar hadden geen eigen middelen. Gelukkig werd Harry sterk aanbevolen door onze artistiek directeur, Rachel, en godzijdank kon hij ons vergezellen in een project dat de portering verzorgt en PlayStation 5-functies implementeert, zoals haptics.

Het is eng om iets zo persoonlijks aan andermans werk te geven, maar Harry heeft fantastisch werk geleverd door samen te werken met onze CTO Phil om de game op PlayStation te lanceren. Rachel is nu fulltime bij het team gekomen als artistiek directeur en heeft ons geholpen de nieuwe verlichting in evenwicht te brengen om de game te verbeteren, maar ook om de stijl van de originele release te behouden. Rachel werkte aan de onderdelen van de originele versie van de game en de PlayStation-release gaf haar de kans om terug te keren naar haar werk en de nieuwe verlichting in evenwicht te brengen, die nog steeds in lijn was met de stijl van het origineel.

Dit staat er over de nieuwe versie:


“Toen we hoorden dat we de mogelijkheid hadden om Paradise Killer naar de PlayStation te brengen, waren we erg enthousiast over het potentieel van enkele van de visuele verbeteringen die we aan de game konden toevoegen. Nu alles klaar is, kunnen we niet wachten om je het nieuwe en verbeterde Paradise Island te laten zien. We wisten dat we de magie van de visuele stijl van Paradise Killer niet zouden verliezen, maar het is nog steeds een nostalgisch Paradise Island dat spelers kennen en waarderen, maar met een paar visuele verbeteringen die het zullen oppoetsen en er een nieuwe, strakkere versie van zullen maken. Mijn favoriete verandering is de nieuwe en verbeterde verlichting en ray tracing, die het uitzicht op het eiland bij zonsondergang een beetje meer tot leven zullen brengen! ”

– Rachel Noy, artistiek directeur


We gebruiken Unreal 4 om het paradijs tot leven te brengen – met de overstap naar PlayStation hebben we veel gebruik gemaakt van de nieuwste technologieën die worden aangeboden, evenals een aantal van onze eigen accessoires, om de helderste weergave bij de lichtste framesnelheden te garanderen. We hebben ook een aantal dingen verwijderd, zoals laadschermen. Als er iets is, zal de wereld laden ook snel nu. Wat moet ik doen als ik tips voor het laden van het scherm mis?

We wilden Paradise Killer echter absoluut niet uitbrengen met alleen technische verbeteringen. We waren onder de indruk van de reacties op de game en wilden er nog wat extra leuks aan toevoegen. Ik wil hier een beetje mysterieus zijn omdat ik de speler wil verrassen, maar er is nieuwe muziek, nieuwe looks voor je Starlight Investigation Assistant, nieuwe verzamelobjecten, een nieuwe gever die een geest is [REDACTED] en een stel malafide AI die vastzit in beschadigde automaten. Deze vreselijke cyberarme mensen hebben de sleutel tot het ontgrendelen van nieuwe muziek van Barry’s “Epoch” Topping. Ze zijn goed verborgen, maar ze zijn het waard om te vangen.

We zijn erg verheugd om de PS4- en PS5-versies van Paradise Killer uit te brengen. Toen we onze baan verlieten om dit unieke spel te maken, gingen we ervan uit dat we geen publiek zouden kunnen vinden, maar we hadden het mis. Nu kunnen we al onze mooie gekke kinderen zoals Lady Love Dies, Sam Day Break en Shinji voorstellen aan een hele nieuwe groep spelers. We hopen dat PlayStation-bezitters het leuk vinden om het paradijs weer leven in te blazen!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Previous post Volgens het VN-agentschap Global Issues bereikte de voedselprijsindex in februari een recordhoogte
Next post Reddit presenteert TikTok en het tabblad Ontdekken zoals op Instagram